Dagens träningspass.

Imorse var jag ute och skejtade med skrillorna på isen här på kallkällan. Lite kyligt var det ute och jäklarns tungt. Min kondition är lika med noll att åka skridskor nu för tiden. Det är en sak att vara ute och springa men att åka skridskor är helt eljest (då fick jag med ett lule ord också). Lungorna arbetar på ett helt annat sätt och efter några några minuter var jag helt slut.
Puck och skridskotekniken sitter kvar bra men skjuta gick mindre bra, fast vi får skylla det på isen. Det var hur som helst aldrig min grej.
HP sa för någon sen att jag spelade fult. Äh gjorde jag väl inte ;P Att sänka någon till isen med en tackling var nästan roligare än att göra mål.

Annars denna söndag då? jo tänkte väl bara läsa min bok, se my name is earl, spela heroes 5, laga mat, sortera lite bland mp3 och lyssna lite ny musik, hinner jag se en film också? Det är mycket nu!

Kommentarer
Postat av: Sveriges modernaste land

Saknar dig på gamla sidan. *buuhu buuhu* :...(

2007-01-17 @ 20:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback