almost friday

Äntligen lite vinter. Tyckte det kändes lite kyligt när jag gick hem från hockeyn. -19 visade det sig vara.

Anledningen till att Fidel Castro alltid har haft långt yvigt helskägg vad jag har hört är.. Att han tycker att man kan spendera tiden till bättre saker. Han slog ihop all rakningtid på en hel livstid och insåg att det blir ganska mycket. Till en början iaf, det blev nog lite hans grej efter ett tag =p jag menar, han kan ju leka diktator istället för att stå framför spegeln..

*har inte rakat mig 2007 ännu* ;P ¨
ok jag ljög, trimmade muschen lite i veckan...

*Supafly Inc - Moving Too Fast* En ny låt som har samplats lite från en av gamle phillan, phil collins låt till en partydänga. Gissar att den kommer spelas på krogarna mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback