Wii

Igår. Saik - LHF på ppv. Cujo och vinhandlarn Peca var på besök. Matchen slutade 2-2 (skit) borde varit vinst. Men vi tar dom nästa gång!!
Wii som dök upp i måndags. Riktigt skoj. Har suttit klistrad vid Rayman Raving Rabbids i 3 dagar nu. Rätt kul spela bowling / golf flera players igår. men det kan bli roligare när bättre spel kommer och när jag skaffat fler kontroller. Nånting jag ser fram emot mycket är att spela igenom nya zelda spelet. Just nu står föresten min mor och vevar lite tennis med stor inlevelse? ^_^

Snart vankas det julafton också. En dag som jag kommer måsta köra taxi på. Iaf en stund på förmiddagen. Men det kan vi offra oss för.
På lördag kommer vi ha "lilla julafton" hos Johhny i krokträsk. Nästan en tradition det där.
Och iår måste man väl gå ut på lulebornas favoritdag juldagen? Tidigare år har man ju gått ut på annandagen för att det är då ynglingarna går ut. Men nu när man har gått och blivit lite semi-mygga så måste man ju gå ut på juldagen. Hade hur som helst inte gått gå ut på annandagen då man jobbar dagen efter det.
Nyår kiruna? luleå?

Vet inte varför jag får känslan av det är fredag immorn? Det hade varit skönt. Vi slutar tydligen tidigare då redan efter lunchen som vi blir bjudna på på kalaskulan, hoppas det inte kommer vara jullbord? Känns som det kommer bli nog med sånt. Grymt trist det skulle vara utan snö på julafton, borde egentligen vara nånting man ska ta för givet men iår är det inte alls säkert. Verkar ska bli 6+ immorn =(

*Milky - Be My World*

Spela lite nu innan man ska sova, Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback