Rubrik opåkommen.

Partydags igen var det igårkväll. Juldagen kryllar det alltid av folk ute på stan. Så mycket att vi inte kom in på Grace. Vi provade gå in på lite andra ställen när inte Grace funkade, t.ex: Lime, Bishops, Quality Hotel m.m. Men de var ju förstås från 23 så det gick ju inte. Men när vi hade gått varvet runt och var påväg ner till färjan och kolla vad det var för tillställning där fick jag en idé. En bra sådan. Ingången dom har på sommaren uppför trappan har dom ett galler. Klättrar man högst upp kunde man klämma sig över precis. Lite akrobatiskt men det gick. Gratis inträde och inget köande. Borde vara VIP-ingågen? ^^ Väl där inne var det ganska kul, bättre än att gå på den där transvestitfesten hos Joey &Co som Cujo/gänget for på. Det blev en helkväll med Klintan istället.

Så vad ska man hitta på sista kvällen nu innan man ska till jobbet igen? Förmodligen sitta hemma och Wii'a. Synd att jag inte köpte en till fjärrkontroll. Vill ju spöa brorsan i Wii sports. Kanske betäller en på nätet istället. Men sadans vad myche folk det var på stan. Aldrig varit med om liknande. Det var 20m kö i varenda butik för att betala. Sen var det 10m om man ville prova nå kläder. Men att på Game och Tradition att det var hemsk kö också? Där är det ju ingen större rea direkt. Hade man varit på humör kunde man ha shoppat lite kläder på Jack & Jones som hade 50% på allt! Butiken ska ju upphöra helt. Vars har dom tänkt man ska köpa kläder nu då? Det var min favvoklädbutik ju. Snyft.

Tyckte väl att lönen var extra stor den här månaden. Hade inte orkat öppna lönespec förrän nu och där såg att vi hade fått 1500kr i julbonus. Dessutom fick vi biobiljetter, chokladask och några grillverktyg? tror jag det är. Inte riktigt säker =p Men det är inte dåligt.

Magsjukan verkar gå friskt uppe i kiruna hemma hos Sussie så vet fortfarande inte vars det blir på nyår? Inte för att jag tror det skulle drabba mig. Min mage är av stål och jag är närmast odödlig mot sjukdomar muhahaha *evil monkey laugh*

Kanske jag borde ha större mål här i livet att se världen fara runt och resa och så. Som Peca. Men vadå jag har ju precis allt här i luleå. Förutom Sussie.. för tillfället ;-/

*2 Brothers On The 4th Floor - Living In A Video* lallala. Det slog mig. Fan vilken gay musik dom spelade på Grace. Bara massa Tranceäckel. Bättre än negerrappen dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback