Helgbloggning.

Såg just filmen Elf. Har alltid velat se den filmen därför att Will Ferrell är med i den. Den var rolig på Wills hysteriska sätt och hade en ganska mysig christmas story. Det var nog den näst bästa filmen med honom jag har sett. Efter Old School såklart.
Funderar om jag ska ta en promenad nu. Känner inte för sova. Även om jag är riktigt trött.
Blev ingen utgång för min del ikväll. Känner mig ändå rätt sugen och det var ju faktiskt ett tag sedan man var ut. Men just krogen har inte varit så kul på sistone. Cujo hade ont i huvet eller vad det var så han skulle inte heller. Resten av gänget ska säkert ut.
Blir kul att supa med parisarn när han kommer hem.

Somande till An unconvinient truth igår. Missade sista halvtimmen borde ta se det nu. Det var väl i samband med den filmen klimathotet och allt det i media trissades upp lite extra. Vilket det borde göra.
Såg tidigare idag också Live från rymden med Christer Fuglesang. Sveriges nya nationalhjälte. Prinsessan Victoria bland andra satt i en panel och pratade live med honom från rymden. Riktigt häftigt. Tror inte det är något annant land det råder så stor rymdfeber som i sverige. Undra om man kommer ihåg det här om 30 år?

Känns tomt med  en helg utan Sussie...

På måndag får jag mitt Nintendo Wii - Tjoooooo

*Bo Kaspers Orkester - En Man Du Tyckte Om*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback